Запознајте се со водичот за планирање и организирање на слободните изборни предмети во училиштата. Прирачникот вклучува:
- Водечки принципи и видови изборни предмети
- Упатства за изработка на наставни програми
- Организација на часовите и оценување на постигањата
- Прилози со корисни обрасци за работа.
<a href="Водич-за-слободните-изборни-предмети.pdf" target="_blank">Преземете го водичот за слободни изборни предмети од официјалната веб-страница на БРО</a>
- Teacher: Игор Николовски
- Teacher: Сања Кузмановска

- Поставување на целите на клубот/секцијата
- Запознавање со концептите на медиумска писменост и нивната важност
- Аналзиа на медими: деконструкција на реклами
- Дискутирање околу техниките за убедување присутни во рекламите
- Групни дискусии околу медиумските пораки и нивното влијание
Дигитален граѓанин – одговорно онлајн однесување и етикетирање
- Разбирање на дигиталниот отпечаток и приватноста
- Креирање на дигитални аватари и псевдоними
- Teacher: Igor Bogdanoski
- Teacher: Сања Кузмановска
- Teacher: Александра Митровска
- Teacher: Игор Николовски
- Teacher: Аида Петровска

Медиумска писменост и политика
- Анализирање на политичките реклами и говорите за присуство на техники на убедување persuasion
- посета на градоначалник интервју со него и Дебата за улогата на медиумите во обликувањето на политичкото мислење
- Медиумско покривање на актуелните настани и политики
- пристрасноста bias и објективноста во новинарското известување
Медимуската писменот и човековите права:
- Дискусија за правото на пристап до информацијата и слободата на изразувањето
- Испитување на медиумската цензура и нејзиното влијание врз демократијата
- Организирање на дебата за рамнотежата помеѓу слободата на говорот и одговорната употреба на медиумите
Медиумска писменост и online безбедност
- Cyberbullying-сајбер насилство и онлајн малтретирање:
Дискутирање за влијанието на последиците
- Промовирање на дигитална емаптија и стратегии за борба против Cyberbullying сајбер насилството - сајбер малтретирањето
- Креирање/Создавање на мултимедијален проект за онлајн безднонсти одговорно дигитално граѓанство digital citizenship
Приватност и безбедност на податоците:
- Разбирање на ризиците и импликациите од споделувањето на лични информации/податоци онлајн
- Истражување на стратегии за заштите на личните податоци и одржување на дигитална приватност
- Креирање на инфографик или постер за најдобрите онлајн практики за приватност
- Teacher: Igor Bogdanoski
- Teacher: Сања Кузмановска
- Teacher: Александра Митровска
- Teacher: Игор Николовски
- Teacher: Аида Петровска

Медиумска посменост и дигитален активизам
- Истражување на моќта на социјалните медиуми во мобилизирањето и организирањето на социјалните движења
- Анализирање на примери за успешни кампањи за дигитален активизам
- Колаборативно планирање на кампања за дигитален активизам на одредена релевантна (соодветна) тема/прашање
Онлајн заедници и култура на учество:
- Дискутирање за улогата на онлајн заедиците во движењето на социјалните промени (in driving social change)
- Истражување на платформите за граѓанско вклучување и колективни акции
- Клубот е домаќин на гостин говорник од организација за/на дигитален активизам
Размислување за влијанието на активностите и проектите на клубот за медиумска писменост
- Прикажување и прославување на патувањето на учениците низ медиумската писменост
- Организирање на заеднички настан или изложба за споделување на работата на клубот со другите - МТВ
- Teacher: Igor Bogdanoski

Разбирање на медиумската пристрасност Media Bias и News Literacy
- Медиумска пристрасност: препознавање на различни видови на пристрасност во новинарските известувања news reporting
Анализирање на насловите на вестите за пристрасност
- Групна активност: Создавање на алтернативни наслови за вести
Етика во медиумите Етички размислувања во новинарството и медиумската продукција
Разгледување на Студии на случај за етичките дилеми во медиумите
- Актинвост играње на улоги: етичко донесување на одлуки при медиумски сценарија Ethical decision-making in media scenarios
- Гостин говорник – новинар или друго лице од медиумите кои соподелува сопствени согледувања за медиумската писменост;
Сесија за прашања и одговори со гостинот говорник;
Размислување и дискусија за клучните придобивка од сесијата / гостувањето на експертот ;
Проверка на факти fact-checking и верификација на онлајн информации
- Евалуација/проценка на изворите на вести за нивниот кредибилитет
- Спроведување на мини истражувачки проект за актуелен настан
- Медиумска писменост во ерата на социјалните медиуми
- Идентификување на мисинформации и дезинформации
- Истражување на стратегии за борба (справување) со лажните вести fake news
Вовед во дигитално раскажување приказни digital storytelling: Елементи и техники
- Storyboarding и планирање на дигитален медиумски проект
Креирање на мултимедијална презентација на тема од медиумска писменост
- Вметнување на слики, аудио и видео во презентацијата
- Презентирање и споделување на мултимедијалниот проект во кубот/секцијатра
Сесија за гостин говорник:
- Креатор на дигитални медиум - Digital media creator или Youtuber кој споделува insights и сопствени искуства
- сесија за прашање и одговори со гостиност
Работилница за создавање медиуми:
- учениците работат во групи за да приоизведат (креираат) кратко видео или подкаст на тема од медиумската писменост
- Сценарио, снимање и уредување на медиумските проекти
- Прикажување на медиумските креации во рамките на клубот
- Teacher: Igor Bogdanoski
- Teacher: Сања Кузмановска
- Teacher: Александра Митровска
- Teacher: Игор Николовски
- Teacher: Аида Петровска

Разбирање на рекламирањето и влијанието на медиумите
- Техники на рекламирање и стратегии на убедување
- Анализирање на комерцијалните и печатените реклами за присуство на елементи на убедување persuasive (strategies aned elements)
- Идентификување на целната публика во(со) рекламирањето
Медиумите и сликата на телото body image:
- Истражување на влијанието на медиумите врз само-перцепцијата (авто-перцепцијата
- Дискутирање за стандардите за убавина и позитивноста на телото
- Создавање на постери или кампањи на социјалните медиуми кои промовираат body positivity
Media representation:
- Испитување на стереотипите во медиумите
- Дискутирање за важноста од разновидна репрезентација diverse representation
- Групна активност Analyzing and challenging stereotypes in media
истаржување со дијаграми /математика + да направата реклама на измислен производ
- Медиумите и потрошувачите: разбирање на вијанието на медиуите врз однесувањето на потроувачот
- Анализирање на пласманот и рекламирањето на производите во популарните медиуми
Размислување за личните потрошувачки навики и влијанието на медиумите
- Teacher: Igor Bogdanoski